Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Livet är underbart!!

Isabell Permalink0
JA presis så är det jag får vara med mina älsakde barn hela dagarna har en underbar sambo, underbara vänner och så underbara syskon o familj!!=) Det är sommar ute och livet rullar på bra!!!

Dem senaste dagrna har vi vart ute vi har avrt o fika hos mamma min=) Och så har vi handlat nybilbarnstol till prinsessan samt tv skärnmar åt barnen till vilen spegel till bilen så att vi ser Jonathan Lime grönt parasoll till vagnarna... Babywatch så vi kan vara på baksidan o leka och höra Jonathan perfekt om han vaknar och allt smått o gott vi behövde=)

Nu är det snar min prinsessas 4årsdag!  det blir kallas den 11 juli runt ca kl 13 för familjen o släkten så vid kanske ca 17tiden så blir det för vännerna=) har best'llt lite kalas saker det blir najs=) se bara vad vi ska köpa vet 1 grej o så har vi önskat en grej av min mamma o en grej av min pappa!=)

nu ska vi kääka lite käk sedan ut o leka med min underbara prinsessa!! =)

Ha d najs!!!  bilder kommer sen orkar ej lägga in nu!!
Till top