Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Sommar värme!!!

Isabell Permalink1
JOpp sommarvärmen har kommit!! de e bra det för nu vill vi ha ordentlig sommar.. Idag har nettan vart här med barnen vi har vart o lekt i lekpark skojs sedan har vi äbven lekt på baksidan en hel del och lina har vart över oxå hon har klippt nettan och mig men hon behövde bara toppa lite för det är friskt mitt hår nu o så klippte hon det uppklippta kortare samt fixa min "lugg" skit snyggt blev det! =) 
Nu  jobbar Danne bara morron sedan är han ledig 4dagar =) Wiiii sen jobbar han 3 veckor sen ledig 4veckor=)skojs skojs! 
Jonathan bara går mer o mer så duktig min lilla prins och min prinsessa är forfarande helt underbara med sin lillebror o hon är så stolt över att han är så duktig på att gå=)
Har hunnit med att städa till lite nu på kvällen o skurat alla golv IGEN! förstår ej a tt de blir så stökigt o skitot så snabbt men blir väl så med barn som springer in o ut..
Nee nu är ja trött borsta tandsingarna o krypa ner o se nått skit på tvn NATTi Natti!!


Mitt snygga här=) (jaja har typ inge smink)   =)
 



Prinsen går


SKOJS I SANDEN SÄRSKILT O ÄTA DEN"!""


ÄTER JORDGUBBAR

PRINSESSAN  man får knappt ta kort på henne längre=/
#1 - - Kusin Malin:

Håret blev kanon fint:) .. Oj vad ovant att se Jonathan gå:D stora killen! Och Isabell är lika fin som alltid! Kram

Till top