Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

ny vecka

Isabell Permalink1
Jopp ny vecka igen då! Helgen har vart fullpackad av saker typ...  vart hos farfar på 70års kalas.. söndagen va vi hos dannes pappa på grillning mysigt o smaskens va det=) sedan har vi vart ute o lekt lite granna oxå.-..........
Idag har de vart en seeeg dag har vart så trött.. vivar förvi mamma imorse o frack kaffe o Isabell lekte med Ida=) sedan ahr vi lelt i lekparken J somnade vi halv3 o ja va så trött så ja o issa la oss o vila o såg ants men hon somna oxå skönt då kan ja sova o men nee då vakna j efter bara 30min =/ men i sov i1 o en halv timme.. Händer typ aldrig att hon sover middag men har vart så mycket i helgen...
Vart ute på baksidan en stund o däretffer så hem till jasmina o lekte jenny o colin kom oxå dit=)

Imorron ska ja till sjukgymnasten o hämtra en tens apparat o se om de hjäölper nått mot min smärta=/

Ne enu sover J ska bada I så hon får sova sen oxå
#1 - - Kusin Malin:

Härligt att vara ute när det är så fint väder:) Hoppas din smärta blir bättre,inge kul att ha ont:(

!! Kram

Till top