Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Veckorna bara går o går=)

Isabell Permalink1
JA i <Tisdags va jag o jonathan i sällskap av Lina o Noah ner på stan skulle hämta ut tensapparaten hps sjukgymmnasten..(Funkar inte mycket den heller)  och passade på att handla lite kläder till barnen=)
Sedan har vi vart på promenad till Erikslund i onsdags med lina o noah oxå=)
Igår så ja va gjorde vi då?+??  ja just det då var jag hundvakt åt Tintin o Hugo=) gick super bra var ute en hel del oxå sällskap av Lina o Noah då med=)
Idag så hade vi syskonfotografering på öppna=) Jätte nöjd vill ha hem mina kort=) sedan följde  (Gissa) =) hehe Lina o Noah med till skoaffärnewo köpte skot till Isabell=)
har vart ute en hel del idag med sedan Vart Lina massa hungrig o ja med o issa så då gjorde vi Eller mest Lina pankakor mums=)  va hos mammma o drack kaffe idag oxå medans Ida o Isabell busade massa o lekte=) Emme e sjuk stakaren så hon busa inte så mycet lite med jonathan hoppas du piggnar till lite=)
Just nu sitter ja o väntar på att danne sak komma så ja kan grilla på maten=) blir grillspett bea sås o strips mums=)

JONATHAN HAR TAGIT SINNA FÖRSTA STEG Wii=) 8mån o 2 veck=)
Issa va 8 mån o 1 cecka när hon gick helt=)
Kläderna som ja köptetill issa i måndags

Jonathans kläder ja köpte imåndags=)



#1 - - Kusin Malin:

Fina kläder du köpt:) Vad kul att han börjat ta sina första steg:) Kram

Till top