Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

sista september

Isabell Permalink3
imorgon är de oktober då var det exakt 5år sedan jag vart gravid med issa=) heheh OCh så är de vikors 5 årås dag så GRATTiS!! =)
På lördag är det Emelies 15Års dag!! GRATTis=)

Ja jonathan sover sedan 1 o en halv timme sedan =) Isabell är och har disko på dagis prinsesskläningen o glitter o rosa i håret så fin=)
Jag själv har städat upp här hemma och klippt båda mina gräsmattor=)

Igår var de en riktig seg dag va så slut hela jag=/  usch idag äör ja lite seg en men piggare,,, ont o ryggen o skuldrorna =/  igår fick ja världens smäörta i långfingret har aldrig haft obt där=/ då insåg ja att detta är va ja kommer få leva med=/ har juh vant mig ganska bra med smärtan (FAST DE  E EN PINA) men när de kom nytt ställe som skulle verka böja man tänka !!!

Bakade en vitkladdkaka med vitchoklad i igår den vart super bra (Gillar inte så mcylet vit choklad) men den vart bra så nu msåte ja prova med mörk blockchoklad=) Mums...

nee nu harn i fårr lite uppdateringar (inte fölr att ja ttror så många läser inga komentarer iaf nästan) mene men


*^*konstigt det här med att om 1 har nått då ska andra oxå ha det.... VArför ..?!vill man bara vara värre eller??!! inget skojs o ha,,,, *^*


o ja just de ja har börjat fixa med cv =) DÅ deså jag är ingen som bara för att ja har fått en hemsk diagnos vill vara hemma... Utan jag kommer försöka komma ut o jobba igen .. ja är inte som vissa som försöker göra allt för att få vara hemma......
TACK TESSAN FÖR SNYGG KLÄDERNA TILL JONATHAN =)ISSA TACKAR OXÅ FÖR ALLA HELLOKITTY SAKER=)
min danstjej på väg till dansen=)
a
a
#1 - - inga o roger umeå:

Men oj så fina foton,,dom är så naturliga jämt,,stackars du som har verkligen ont men du kämpar ändå trots värk..hälsa nu måste ja testa kladdkaka låter gott,har just varit oppå affären och köpt vaniljmunkar ju sen packa inför flytten phu hälsa,,Du har rätt i det du skriver,,,

#2 - - nettan:

ja vissa, hehe... riktig sötis i danskläderna =) och j har blivit super stor ju =) haha tur vagnen är hållbar =) kram

#3 - - Kusin Malin:

Kanon fina bilder som alltid :) kram

Till top