Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

PÅSKLOV

Isabell Permalink0
Påsklov denna vecka o underbart med massa sol o barnen hemma=) o Nu frånochm ed idag 4 dagar med min älsklinmg hemma oxå=)
i Onsdags vart de promenix till citygross barnen jag mamma emme o ida=) TRELVIGT =) sen igår vart de promenix för alla oss + terese som kommit o hälsa på jersy till IKEA! Jätte trevligt var de  o hittade en hel del skojsigt!=) Måste dit igen då vi har bil dit o ska köpa vardagsrumsbord akvarium bord o stolar till köket=)
Igår kväll gick barnen påskärring/påskgubbe men bara hem till mamma de fick räcka memn gud så söta det var=)
KNASPELLIS NÄR HAN SKA SOVA:P
IKEA=)
i onsdags stanna vi på väg hem vid skällbypizzeria o köpte 2 familjepizzor o käkade av MEN J A VILL LOVA ATT DE VA INGA SMÅ PIZZOR O ALLt Åt iNTE UPP DÅ! =)
MINA ÄLSKADE PÅKKÄRRING/PÅSKGUBBE!=)
Till top