Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

JANUARI 2011

Isabell Permalink3
Jaa en ny månad o ETT NYTT ÅR!! 2011 är här o nee inga nyårslöften här heller!
men nu när dagis kommit igång igen så är de massa promenad dax skönt att komma ut så har ja Jasmina som sällskap=) Mycket trevligt!
vad har vi gjort om dagarna då?
vi har LEkt städat busats promenixat ute lekar pulka skridskor o haft de toppeN!!
har börjar os sjukgymnasten o ska börja med vattengympa typ för fibromealergopasienter!
har haft 4 veckor snartr utan mycket sömn o MYCKET smärta men man tar en tag  i taget! o som sjukgymnasten sa så är de omöjligt för en med fribromealergi att planera in dagen efter för man vet aldrig hur ont man får!men men går inte göra mycket åt! ja har mina nära o kära runt mig o lever lyckligt iaf bara o bita ihop!
PÅ MÅNDAG elelr Tisdag så är de sagt att våran nya vagn ska komma!LÄNKTAR!!
oo nu på lördag ska NETTAN JA O LINA UT O KROGA!! SKOJS SKOJS SKA BLI RIKTIGT SKOJS ATT TRÖFFA NETTAN!! =)
lite bilder!! OKEJ VART INTE SÅ LITE BILDER:P
Isabell med kusin Måns på nyårsafton
Jonathan somna i bra tid på nyårsafton
man kan juh tro att han hittat mammas läppstift men det är rödbettor han har käkat =)
Han är smart.. når man inte nyckeln får man försöka bryta upp låset med en sked :Po ne de ej funka gick han o hämta andra saker o försökjte låsa upp med :P
snölek
Danne bygger en jätte backe en aldeles egen pulkabacke på baksidan =)
Jonathan gungar=)
Jonathan leker i snön
Jonathan leker jätte snällt o länge ute i snön=)
Isabell åker pulka i den LILLA backen mamma byggde på baksidan :P
SKOJS MED FINGERFÄRG I BADKARET! (bjuder på denna underbarabild på mig :P ) hahah
Jonathans fina konstverk!
Issas fina=)
vet ej varr bilden tog vägen man kanske ser den när ja spara?? men iaf en bild från sångsamlingen på öppnaförskolan=)
Jonathan älskar att åka i dockvagnarna!
Isabell älskar tågbanan J med ! men han försöt mäst för issa
lite bild på rummets ena sida
rummet åt ett annat hålL!
o åt ett 3e håll! brädan i jonathans säng är för att han klättrade ur sängen en morgon med hjälp av tripptrapphyllan =)
jonathan p ysslar han satt o gjorde de jätte snällt i hela 15minuter innan han kom på att man kunde stoppa dem i munen istället :P
MÅSTE GE ENUMERABERÖM TILL MIN ÄLSKADE PRINSESSA! nu har hon börjat med matte! + och - o hon älskar det och är jättte duktig! NEJ DE E INTE J AOSM TVINGAR HENNE(för er som får för er det) Hon tjatar själv hela tiden om sådanna böcker o vill hon så klart ja hjälper henne! hon r så intresserad av att lära sig nya saker o har lätt för de !=)stolt
1av sidorna hon gjort!!
gör ett armbaND
pysslar =)
FORSATT TREVLIGT ÅR! DE SKA JA HA !! =)
#1 - - nettan:

fina bilder=) och vilken puma i badet =) haha

jag kommor lite tidigare på lördagen så jag hinner träffa småfisarna dina =) och de ska bli så jävla kul att träffa er och gå på krogen =)



kram

#2 - - Inga o roger:

jättefina foton vad duktig Isabell är och Jonathan med hälsa

#3 - - Elin:

Kul att se dig igår! Kom ihåg att du viskade bloggadressen till mig haha! :) Söta bilder på dina små! Kram Elin

Till top