Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

ÄNTLIGEN!!

Isabell Permalink0
ÄNTLIGEN HAR JA KÖPT MIG EN NY MOBIL!!=) En snygg NOKIA N8! som är en kamera mobil 12mp kamera o en massa annar bra! SUPER nöjd över mitt köp!!=)
dagarna går o fp fp dagar tillttar solen fram! Men att ha hala familjen hemma sp massa ör helt underbart!!
HAr öven haft nettan ygge viktor o albin på besök MYCKET TREVLIGT hoppas ni snart kommer igen kommer sakna er!!!!
nu är de bara dagar kvar tills vi far iväg på våran semster ska bli mysigt!=)
måste tvätta upp lite här hemma o fram med väskor o sådant så man kan packa oxå....
ska bli spännande o plugga i höst skojs att göra nått o skojs att få enu en till utbildning är juh kock nu o nee inte intresserad o jobba som de o kroppen skulle nog ej palla de så värst länge heller tuvär=/  men men ..
ÄLSKAR BARN o de  är de jobbet ja alltid velat haft så...  sedan ja de kanske inte är de bästa för kroppen heller men man ska faktist ej behöva bäda runt på barnenn(vist om nån gör sig illa eller nått sådant så kan man bära upp o kramas men de gör ja juh med mina oxå) men annars så är juh alla jobb inget bra för min kroppo  ja vill juh ut o jobba sedan så hoppas på dagis! =)
Nee nu ska kläder på oss o vi ska fixas så dagen kan börja!=)
ha en trevli sommar alla!!
Till top