Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Bita ihop!

Isabell Permalink0
JAa bara o bita ihop! Igår kväll så svullna bena o klia så man blir tokig samt haka o under ögon.  MEn varge dag kliar de alltid nån stans =/ Ryggen värker revbenet e bättre men inte helt bra.. bara o leva med konstigt att de e så massa på engång o fortfarande har ja ingen förklaring på allt.. hm har juh fybromealergi(lär mig aldrig stavningen) Psariasis,kronisk utricaria o skrivarhud(som ja aldrig mins va de heter igentligen) Men sedan har man juh förutom det ont emellanåt i  hjärtaMASSSSAA blödningar tjer som blöder ca nån dag i månaden här e de tvätom DEM SÅ kallad "bättre månaderna" Så kanske det är några dagar som ja inte blöder nått men resten av alla dagar så..... O I MASSSSSAAA... blåmärken som slåt upp här o där hela tiden O nee ja slår inte i utan de typ smäler till o så tittar man har de kommit "blåmärken" HM konstigt....
Men bara o bita ihop lever gör man juh och jag är inte en av dem gnälligaste jag heller. vist ibland klagar ja med men men ja överlever inte blir de bättre o sitta o göra ingenting gör juh lika ont för de..
SÅ NYSS inkommen f rån min kvällspromenad ska in i ett varmt bad.. =)
Imorgon börjar min fältstudievecka ska bli spännande !!!! NEe som sagt inge sitta o tycka synd om sig själv o känna efter smärta o sådant här heller  full fast o njuta så gått det går o massa bus o lek med barnen så njuter jag som mäst!
Underbara min familj kommer bli svårt nästa vecka att vara utan mina underbara barn så mycket som till enda till kl ca18 =/
nee bada var det !=) En kopp the före jaa =) NATTIII ha en trevlig ny vecka !=)
Till top