Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

..

Isabell Permalink0
Inte allt för uppdaterad blogg...  Men men
dagarna har vart ganska lika.. Umgåts med min aunderbara barn lekt busa o myst i massor....=) o med sambon så klart med när han vart hemma=)
Igår började dagis igen o det vart väldigt tomt hemma... men underbart när man hämtar hem barnen igen=)
Älskar mina barn o sambo dem finns alltid där för en dem är dem underbaraste som finns !!!
I söndags var vi på kalas hos Sara var storgrabben Liam som fyllde 5år=) Trevligt va det=)  Träffade även Sara på stan idag efter vart i skolan o lämna lite papper!=) TACK för en trevlig dag och för maten!! =)
i Söndags så bakade vi semlor här hemma de va skojs=) Hade vart litte lättare om ja inte hade den där huvudvärken som var värre en migränanfallan... Men att se barnen glada gör mig glad!

Har juh haft en riktig hemsk huvudvärk i 4dagar som värken gick ner övernacken o stel som attans..+ att mellangärde har vart en riktig smärta i i vågor.. svårt o  röra mig o dra in luft + att de rinner upp slem(inte så att ja hostar uupping  de kommer end=/ Blä jag vet men så e de...
Kännde mig lite bättre idag så var ut på en promenix/ Jogging  nu på kvällen men känns att mellangärde o lugorna inte är okej då smärtan kom o tungandandet!
Fick VG på första yppgiften jag lämna in i detta ämne =) Wii =)   hålle rpå med några fler uppgifter men svårt nu när datan ballar ur htmail funkar inte allst på datan??? FUnka på mob men ej på datan KONSTIGT?? O allt ska juh skicka s via mail så vet ej hur ja ska bära mig åt men de ska juh vara strul ppå strul varför ska det vara lätt när det kan vara svårt?!
Idag avr barnen o jag ute o lekte en stund innan bi gick in och sydde hjärtkudde strump apor samt en hm" giraff" SKulle de föreställa men men =) hahahah
Till top