Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Midsommar semster

Isabell Permalink0
Nu har barnen börjat sitt sommarlov och Danne sin semster SYNS de på vädret tänkte jag ÖSREGN O STORM som vanligt men hoppas på bättre väder.. danne har enså semster i 6 veckor så några soliga dagar måste det juh kunna bli=)
Midsommarfirande klrde vi först på Anushög EN MASSSA foolk var det ! VI vänta o vänt oa vänta på att dansen skulle börja och när den väl började ville inga av våra barn dansa då nehepp bara åka vidare hem till dannes mamma i badelunda.. God mat o en massa pooolbad! Stolt över min prinsessa som knappt hade armpuffarna på allst( vattnet räcker upp till hakan på mig HON BOTTNAR INTE) =) men hon simma o simma o simma o döck så duktig!!    Vi fick med barnens kusin Bella hem och dagen efter åkte vi till löga för lite dopp om bena i vattnet o lek o skojs i lekparken o därefter vidare hem till dannes bror för kaffe o släppa av Bella..
Idag va ja o Issa ner på stan till skolan min för att få ett papper på skrivet så nu måste ja ge mig ut för att posta detta! 
 
HOSTAR O HOSTAR O HOSTAR svidande hals o total stopp i näsan tyo vecka 5 nu ATT DE ALDRIG GER SIG varför ska de alltid sitta i sååå länge på mig om ja väl åker på nått elivrädd att hosta sönder mina revben igen när man hostar så man kväv!!
 
BILDER !!=)
MIDSOMMARAFTON
 
annat
Till top