Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

.....

Isabell Permalink2
Ibland blir man bara allt för less...men men jag är inte blind och dum bara allt för snäll men det är snart slut på det!
Dagarna spenderas nu för det mesta ute i härliga vår vädret mindre blåst och mera sol TACK! =)
Men snart är de våt på riktigt.. Tisdag ska jag äntligen till sjukgymnasten och på Onsdag är barnens dagis stängt så får jag en extra mys dag med dem !=)
Nee en myskväll med den underbaraste bästa sambo man kan ha och även den bästa pappan till ens barn! Är så lycklig som har honom älskar han såå otroligt mycket OCH DETTA ÄR PÅ RIKTIGT Han är den man tror inte finns MEN HAN FINNS OCH VI HAR DET UNDERBARASTE tillsammans och VÅRAT FAMILJE LIV ÄR PERFEKT FÖR OSS!! VI ÄR NÖJDA OCH DÅ BLIR DET TILL PERFEKT FÖR OSS!!
#1 - - Nettan:

alla har perfekta liv på olika vis =) förstår inte folk som klagar för att man är lycklig, jag är super glad för er och hoppas de fortsätter så tills ni dör =)

kram på dej bästa micka =)

#2 - - inga o roger:

jättefina foton ..kram från oss i norr.

Till top