Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

6år

Isabell Permalink1
Idag firar jag och min älskling 6 år tillsammans ! =) Och längre blir det, det blir för alltid!=) vi firar ej så massa dels e de juh en barnvaksfråga om man ska göra nått o dels är de arbete o så imorgon så det blir film mys för han och mig Lizas markulnds nån av dem klommer ej ihåg vilken vi ligger på hahah!! Snart är vi inne i November och 2 dagar har det kommit snö men inget som stannat särskilt länge! Men vi har iallefall diskuterat lite julklapps köp till barnen! =) och det kommer säkert att uppskattas Allt är inte planerat men de "större"typ e det! Ne nu blir det att sätta i sig i soffan o mysa!! ha en trevlig vecka O vi hoppas på att det kommmmeeer en masssa snö nu! ja inte för mycket men aldeles lagom så kan de va sol och sådär 2-5 minus grader heheheh
#1 - - Kusin Malin:

6 år på en livslång kärlek :) Grattis igen till er båda!
kram

Till top