Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

ajo

Isabell Permalink2
ajaj mitt öga som först va knallrött 2 dagar sedan kleta igen o nu gör det svin ont känns typ som värsta stora blåmörket I ögat!!trodde de va ögoninflamantion först men nu e ja tveksam då det inte känns som det (haft de miljoner gånger) Huvudet sprängs snart men säkert pga av ögat! men men inte mycket o göra åt på detta är kroppen öm öm öm o ont ont...
Men men ska inte gnälla ihjäl mig för det!! SKa iallefall strax iväg o och jobba och stänga dagis ingen anan som kunde och barnen mina får följa med så dem är överlyckliga till detta ! =)
 
Solen skiner ute HÄRLIGT ivanliga fall men med detta ögas är ja extremt ljuskännslig men ja bluter ihop Men det är -10 grader ute och ska bli runt -20 nästa vecka hm inte härligt o cykla i det! Blir iaf buss idag:P
 
Heögen är kommen och Inga större planer för den har vi ser vad som händer o sker , tisdag ska ja iväg på nån undersökning/marknadsförning så ska bli spännande:P 8-16 ska ja va där i de bjuds på fika o lunch! Betalt får man oxå:P
Drygt o lämna barnen vi 7 på morrgonen men danne jobbar förmiddag och hämtar dem iaf tidigare=)
 
 
Lyckligaste jag med min underbara karl och underbaraste barnen! !!
 
Nee Lunch nu innan jobbet roppar!
#1 - - Kusin Malin:

Lämnar ett litet avtryck så du vet att jag fortfarande är en trogen följare :)
Kram

#2 - - Helenalena:

Följer dig oxå. Kikar men skriver ej alltid, Glad f a du har de så bra, o e lycklig, Hoppas du kan sälja de du syr, o tjäna nga kronor på det, f du e jätteduktig, Å roliga tyger, =)) En riktig kämpe e du, kram o mkt goda lyckatill o spark i baken, Helena

Till top