Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

I VECKAN

Isabell Permalink2
Ivewckan så jobbar danne eftermiddag igen vilket betyder att han är ej hemma från ca 22.30-23.oo.. så jag måste roa mig på nått vis medans barnen sover=)
Sp i veckan ska jag försöka hinna med och orkar!
*städa hemmet
*Rensa ut skrubben
*Fixa skrubben till mitt sy rum
*Sy en del (vänta rpå beställda tyger som ska komma)
*Rensa Jonathans rum
 
så frå vi se kommer säkert ej palla o hinna med allt detta eller så börjar enda tills tygerna kommer hem så blir de bara o sy:P hahahah   men jag har önskat mig ett skrivbord i födelsedagsprest till mitt sy rum:P SÅ måste juh hinna klart o fixa därinne för TÄNK om ja får detta:P heheheheheh
 
 
Nee nu ska ja sätta mig o mysa i soffan fradör hamilton 2 filmen me dmin älskade!!
 
 
ha en trevlig vecka
#1 - - cattha:

jasså du önskar det ,,,,,,,,,,,,,

#2 - - mickan:

hahah jaa mamma de gör ja :P

Till top