Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

väder växlingar

Isabell Permalink0
VÄdret växlar SOL o riktigt vårväder för att sedan vakna dagen efter till en massssa snö typ 1 dm på 1 natt? WHAtt va var detta men de började regna o solen kom fram o det försvan på ett dygn!! När det är vinter vill jag ha snö MEN NU vill jag ha vår! All snö är borta o imellan åt kollar solen fram o graderna stiger! =) Idag e de lite mulet men hoppas på att solen kollar fram! Och jag förstår inte fortfarande det häår med utelekar! VI som alltid e ute typ o har lekparken utanför dörren ser den! De har vart dött dem senaste månaderna som alltid under hörst o vinter men med solen så börjar mer o mer barn titta fram och komma ut!! Men vadå varför inte på vintern barn nrukarjuh gilla vintern oxp och leka i snö byga snögubbar kasta snöbolL! Och det här med att de kanske är föräldrarna som inte vill ut i snön?Nee för föräldrar syns knappt aldrig i lekparken?? jaja mina funderingar iallefall o ch alla gör juh som dem vill 
men vi är ute människor=)
Och för mig är det vår! Jag har köpt min korsordstidining och sitter o njuter ute med denna när barnen leker har orkat lekt lite själv men jag har juh åkt på en dundrande förkylning med rinnande näsa rivjärn till hals ömma bihålr o en jäkla hosta ! hostar juh sönder musklerna imagen eller nått gör så jä_*ans ont!!
 
SPortlov är det annars barnen får vara hemma nu när ja e sjuk men imorgon o fredag har vi ledigt iallefall(även om ja hade jobbat så tog ja ledigt då!) 
Fredagen har vi planerat att åka och äta ikea frukost samt att hitta tenniskor tillö barnen! =) 
sedan nästa vecka är det jobba igen! Hoppas på att de värsta förkylningen lagt sig till dess men de de borde den?!ELLER?! Jag jobbar juh på bäckby norra fram tills den 28mars och har även vart där typ3-4senaste veckorna och är super nöjd=) inte behöva vara omedveten vart ja ska jobba dag ttill dag(bemaningstjänst som barnskötare) även om ja kommit till dem flesta bra ställen finns det ställen som äör jobbigare MEN bäckby norra är toppen trivs super bra och att man känner igen dem flesta personalen samt några barn! =)
 
Ne nu ska ja mysa ner i soffan en stund!
 
HELST PLÖTSLIGT? fast h'r hade de hunnat smällt på vägarna
Isabell oo colin bygger tårtor o bakelser=)
barnen +issas en av hennes bästa kompisar maja åker skatebord
 
 
Till top