Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

December

Isabell Permalink0
Jul månad är här! barnen har börjat öppna sina julkalendrar o räknar ner dagarna! danne är ledig veckan mellan jul o nyår så barnen får 1 vecka ledigt oxå ;)) o ja e juh ledig måndagar o fredagar så ;)) 
Jag har arbetat väldigt över minna 60 procent tills förra veckan då jobbade jag mina 3dagar sen ledig 5 dagar o sen jobba 2 dagar o nu ledig 4 dagar o därefter j8bba 4 dagar. fick ta ledigt i tisdags då barnens skolor o dagis var stängt. 
Nu får vi se vad jag gör nästa år. pluggar? arbetar 60 procent eller går upp i tid lite... vi får se vi får se.. inte ett dugg sugen på att plugga hatar sådant MEN kan vara värt i slutet bara de att höja sin lön är en sak o sen ha sådan säkerhet med utbildningen är.
Men en 50/50 om ja kommer i  eller inte får väl se den 8e då f0r ja svar om den saken iaf!
 
Feber på Adrian idag den högsta han haft 39.6 .. o vet ej vad de är med han har 2 tänder långt in som är på g ut o han dregglar men man vet aldrig. han har iaf legat på mig eller soffan hela dagen o nu sover han i sängen sin plutten ❤❤❤ Hoppas han är piggare imorgo  iaf
 
 
Till top