Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

En grön jul

Isabell Permalink0
Inte vart de nå snö över jul. Ena natten hade vi 9 plus grader! Galet..
23e sprang ja ida o emma runt i affärer för köpa de sista och därefter hem till mamma för den årliga öppesittakvällen bingo! Va mysigt men trött va man. 3 timmar fick ja sova natten till julafton. 
Jul firade vi hemma hos mamma. Va helt slut på julafton men mysig jul hade vi och barnen var nöjda över sina presenter❤❤
Kom hem sent o sov inte mycket denna natten heller. O den 26e skulle vi fira julafron nr2. Men natten till 26 kräktes adrian o jonathan hela natten! Så ingen sömn då heller:// men tack o lov inget mer efter den natten men helt pigga på den dagen var dem inte men jul nr 2 ställdes on o ska istället firas på söndag 1a januari;)
Tisdag onsdag o idag torsdag så har de vart jobba. Natten till tisdagen fick ja iaf sova några timnar fler! Men känner mig fortfarande helt slut! 
Mrn idag efter arbetet var hemma redan kl 15.30 så efter lagat maten o plockat lite så vart de med barnen ut till erikslund . Dem har fått present kort o ville kolla lite och dem bwhövde ut o röra sig så vi tog oss en promenad hem därifrån och va hemma ca 19 30🙊
Nu sover alla barnen gott o ja har krypit ner i sängen ska spana lite tv o hoppas barnen aover längre en till sina vanluga vakna tider mellan 5 o 6 på morgonen!
Imorgon måste ja städa klart så ja slipper tänka på allt de i helgen. De e endå nyårsafton på lördag och på söndag som sagt firar vi jul nr 2! Har min vagn ute till salu . De börjar bli lite väl för trångt åt Adrian som växer en massa i den. Men trors den säljs super billigt verkar de som att de inte riktigt nappar! Ja har endå mitt vagnkobto sparande men saknas lite innan ja kan gå o köpa den ndra vagnen:// så lär sälja denna innan !
8
p
8
Till top