Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Nyår

Isabell Permalink0
Jobbat denna vecka men det har varit 1 lång vecka då de knappt vart några barn på förskolan torsdags var de 2 barn! Så lugn men seg jobbarvecka! Nästa vecka tror ja de blir några flera . Men först ledig helg o måndag;) Ihår sålde jag ålskade brio smile vagnen men fäden va väkdigt trång åt Adrian. Så istället köpte jag en cresent compackt 360 air2017 i färgen navy! Så fin och hade tur för tydligen ska dem släpoas nästa år men ett fåtal har redans släpps;) denna vagn gar fått bäst i test 2 gånger!! De som är ovant är att inte ha Adrian vänt mot mig!! Han har blivit stor min plutt❤ 15.5 månader gaaa min bebis! Jag tror jag åkt på nån inflamantion i nacken ner i ryggen och ut i armen så ont gahh men ibte ovanlugt med alla mina diagnoser/sjukdommar!! Idag är de nyårsafton ! Men blir som vanligt tror jag nån god mat se smälkare från framsidan o försöka hålla iaf 2 av 3 barn vakna ;)) O imorgon firar vi julafton nr 2! 10 plus grader ute men endå;) har juh vart storm ute dem senaste 2 dagarna. Men der ubte ut att vara det nu.
l
Till top