Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Sommarvärme

Isabell Permalink0
1maj då kom värmen, runt 19 till 20 grader härligt!! Hunnit fått färg o de svider i ansiktet ..ja jag har smörjt mig:)
Igårmorse tog ja o barnen bussen till stan för att sedan promenera längst med hamnen och lögaregen..
Vi hade picknik lunch vid lekparken vid löga,vi lekte OCH kasta stenar i vattnet riktigt mysigt men vi vart lite trötta i benen påväg hem :) 
Hemma igen fortsatt vi mysa ute.Nu när värmen är här börjar de bli flera barn i lekparken o Jonathan Adrian o ja va ute till typ 19 o Issa till 20... lite tomt på vuxna bara och de kan bli lite saknad att prata med vuxna människor .. tur att jag hade en hel hög med barn på tomten;) Jonathan lekte med vatten och helt plötsligt va de typ 6-7 extra barn som kom o lekte oxå :)
 
Idag ska de bli 20 grader o kommande dagarna ska de bli upp till 26 grader tuvär e de kallare på nätterna så räknas inte riktigt som sommar enu! Men snart så.. o snart väntas ett låååånngggt sommarlov för barnen ..
 
Idag blir de att fixa present och imorgon ska Jonathan på sin kompis leo lekland kalas o Issa ska rida.
 
 
Till top