Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Buzzador

Isabell Permalink0
Jag har fått chansen att buzzadora Bambino Easy Sip mugg och little scooper bestick fast Adrian fick prova dessa hur dem var då dem är gjorda för mindre barn;)
 
 
 
Muggen är en spillfri mugg med ett lock man kan stänga på. mjuk silikon som pip som är lätt att diska. nu har Adrian aldrig orkar sugar när minsta motstånd är så han blev arg tills jag klippte upp lite större hål och då funka den perfekt för han :)) jag provade lite innan ja klippte och skulle se då många spillfria muggar är riktigt tröga o kommer endast nån droppe men denna va en av de lättaste tycker jag. så dessa muggar rekommenderar vi!
Besviken som bestod av shed och gaffel är greppvänligt för små barnläder och dem gick hem hos Adrian han åt inte ens med händerna ;))
 
#bambino_nordicbuzz #bambino_nordic och #Buzzador.
 
 
Till top