Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Sista

Isabell Permalink0
Sista oktober idag OCH SISTA  mamma ledig dagen ! imorgon är det 1a november och jag börjar jobba första gånger på över 1 år! blandade känslor för detta!! min bebis gahh. men ska bli skönt att komma ut att göra nått vettigt och komma ut i rutiner . bara hatar hatar hatar att jag måste börja första dagen med stänga dagis!! attack danne så klart år eftermiddag och barnen måste vara till ca 18 på dagis/ fritidsfritids :/^
Det är inte stänga i sig som är drygt ! varanan vecka dannes förmiddags veckorna skulle ja kunna stänga alla dagar... det är bara de så sena dagar med barnen på dagis o fritids inte få träffa dem dessa dagar utan de e bara hem äta bada o sova gahh.. ja folk anser att ja men så är de för alla!! nee de e de absolut inte så många sena barn e de ej på förskolor o fritids ... o ja har sådan ångest över detta.. sen 2 dagar med 16.30 men tack o lov att ag gick ner i tid året ut så jag är ledig 2 dagar i veckan o barnen e lediga/ hämtas tidigare!! o att varannan vecka så jobbar danne tidigare o kan hämta så denna 18 tid är enbart 1 dag varann vecka men endå sådan sjuk ångest för detta!! man får tycka vad man vill om detta men jag älskar barnen över allt annat och helst skulle vilja att dem va lediga alltid❤❤
Men vet att detta är inte möjligt bara gilla läget.
Oj vilket inlägg om detta!
 
Ja annars står ja inför barnvagns byte igen ja!! jag gillar barnvagnar o provar gärna olika!! lika där folk får tycka som den vill men saken är inte att ja lägger massa olika pengar alltid har ja bara betalat för de första vagnen därefter säljs den när ja köper ny och jag har aldrig behövt lagt ut nya pengar för nästa så det så ;)
Iaf är ja inne på en emmaljunga super viking eller super nitro men har redan en super viking på gång ;)
Ska "bara" sälja min först ;))
Ikördags firade jag o älskade danne 10år!! 10 hela åt och föralltid kommer det bli! vi hade planerat att gå ut och äta han o jag bara men men
Vi hade Lina noah o gillis på besök trevligt:)) sen så var 
Jonathan på kalas 17 till 20 och slutade med att efter 21 kom vi till soffan o glodde på 1 seg film ;)) men men vi planerar inga fler gånger nått.. nu får de bli som de blir nån gång kanske vi kommer ut annars så gör det inget trivs iaf bäst att vara med han och barnen ;))
 
 
 
Till top