Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

7år

Isabell Permalink0
I 7 hela år har jag vart mamma till min underbara prins! Igår fyllde han år. Frukost fika i sängen och pannkakstårta till middag  blev de när han själv valde middag! För 7 års sen den här tiden låg ja på BB o vänta på att danne skulle hämta hem oss o myste med bebis o nu 7 år! Jonathan är den hos grabben som gärna myser men med kompisar så kan han va en liten vilde;)
 
Imorgon blir de kalas med familj o släkten och den 24 blir de pirat kalas med hans kompisar:)
 
 
Adrian går!! Han har gått nått steg hit och dit länge men nu går han!! Han går o går o går stora prinsen han med och på torsdag är det dax för han att fylla 1 år!! Men han firas med kalas för släkten imorgon oxå. Sen har vi här hemma kalas med han på torsdag oxå ;) 
 
Ne dax o fixa oss för lämna i skolan och sedan gå vidare till öppna förskolan så Adrian kan leka :) och mamma får lite vuxen prat ;)
 
 
 
 
Till top