Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Maj

Isabell Permalink0
Snart är april slut och maj kommer!! Majvrasa om 1 vecka o då hoppas vi värmen komner ordentligt! Just nu kan de va super varmt ena sek nästa storm o hagen gahh!! Och nu börjar kroppen värka en del över de vanliga värken igen!! Gahh o tröttheten är så dryg.. ja försöker hinna med pch försöker bita ihop.. men men inte så lätt hela tiden.. Har promenerat ca 10000 steg varje dag denna vecka oftast mer!! O då tänker folk hur klarar du de men om ja ibte rör mig blir de bara värre.. ja har mina övningar som skas göra oxå.. och för att ibte få stressen med sjukgymnasteb så har ja fårr pogram som ja ska köra i lite i taget o öka på och ja behöver ej stressa o cykla innan jobbet till sjukgymbasten förens 1 månad! På jobvet förstår man ibte riktift de viktiga med att ja åker dit regelbundet så för att de inte ska bli för surt måste ja ta detta innan jobbartid.. för efter hinner ja juh ej.. har juh mina barn som ska häntas oxå!! Funderar på en promenad längst vattnet med jonathan o adrian idag medans danne o issa e på ridningen!! Komma hemifrån men få se med vädret hur de slutar.. Alla 3 barn är klippta nu! Issa ville klippa av sig håret gahh blev över 2 dm!!! Men vart fint o friskt hår;)) så stor min prinsessa blrjar bli!! Om 2 månader ca så blir hon 11 år ELVA ÅR gahh galet!! ❤
o
Till top