Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Vår kallt vår kallt

Isabell Permalink0
Riktigt aprilväder! Ena dagen e de sol o varmt nästa snöstorm gahh!! Men brukar vara såhär fram tills efter majbrasan o den e om 2 veckor så vi får ståut till dess.. Påskledigt med påsklunch hos dannes mamma. O påskfika hos mamma ogår. Han även med en härlig kvällspromenad med syster Ida igår. Vi har bokat stuga till i sommar oxå!! Vi åker söndagen den 2 juli presis när ja går på semester om jag ibte tar en vecka extra semester innan. Norrköping hittade vi en 6mannars stuga nära vattnet o 9 km från kålmården! Så de blir 2 dagars i kålmården:)
Jag längtar till semester jag behöver vila ut.. inte en massa måsten och vill njuta av barnen och bara ta dagarna som dem kommer! Har även alla barnen samt min garderob som behöver rensas ordentligt!! Gahh Adrian sover i o j käkar hans majskrokar pch jag tittat på titta hon snackar oxå hahah Vi ska 0ka o handla när Adrian vaknat! Får se om de blir ute lek o fix i trädgård när vi kommer hem Adrian o ja va ute o lekte 1 timme på förmiddagen och göad att vi passade på de va sool då men den har gömt sig nu! Ha en trevlig vecka
Till top