Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Semester

Isabell Permalink0
I fredags började jag min semester Igen!! Nu måste jag tuvär in och jobba imorgon nån timme 6.20-11.30 men tar mig en ny semester dag på måndag! Då kan Adrian som vart ledig i 8 veckor dåfå en lungn dagis start. Bara nån timme den dagen.. innan ja ska jobba igen på tisdagen! På torsdag denna veck börjar sommardrraget för issa o jonathan.. torsdag till söndag är denna men söndagen missar dem en bit på pga av att ridningen börjar då! Jag har börjat med mina promenader lite oftare nu! Men tuvär blir de inga denna vecka inte utan barn iaf då danne jobbar sent:// igår vart de en 8.2 km promenad! Lite vimsa bort oss vid några hus fanns inte riktigt nån utgång åt rätt håll utan de tog stopp hela tiden haha... Ny veck iaf.. börjar med "barnvakt" till F som sovkvar o hennes mamma börjar jobba första dagen efter sin semester idag!
Till top