Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Slut på sommaren

Isabell Permalink0
I fredags va de super varmt för att sedan bli lördag och riktugt höst väder! De vände på 1 dygn! Gahh.. alla inhandlade som börjats med o ska ffortsättas med.. Alla höstklädrr/skor o vinterkläder/skor till barnen.. Jag behöver oxå allt de där.. när man alltid e ute med sina barn o jobbar på dagis där man oxå behöver sådanna kläder o är ute.. Sen är de Ida som blir 18. Jonathan som fyller 8år och Adrian fyller 2 år!! Massa handlande med andra ord!! Imorgon ska Adrian till dagis förata gången på 8 veckor. Nu fick ja in o jobba 1 dag på min semster men då blev de iaf ledig måndag så jag kan skola in Adrian igrn på nytt 1 dag iaf;)) Men jäkla förkylning som ligger i kroppen.. danne börja o vart dålig nu har ja hostat halva natten o biholor värker o halsen svider... gahh har ej tid nu.. o kroppen smärtar enormt! Ingenting har ja hört om höftrn enu eller!! Inget.. ja de e sommar men iaf man kan juh inte stanna upp allt bara för de är sommar!! Men får väl se om dem hör av sig i höst iställe då! Nee nu måate jag starta dagen.. barnens sista sommardraget strax sen är de Isabells förata ridning efter sommarlovet! O måste städa av här hemma oxå.. helst av allt vila oxå!! Men vissa saker måste man och kan bara i te skita i!!! Cykeln ja köpte visade bara vara skit!!! Blir så trött på sådant .. de är därför jag menar att ja ska fan inte köpa nån cykel av nån annan igen!!! Lagt hur mycket pengar som hrlst på denna nu!! O då har ja inte köpt alla delar enu endå!!!fanns ej o köpa i butiken rätt delar så va tvungen o veställa ny vevaxel muttrar o så behövs rn annan grej spm ja aldrig fattade vilken av alla de va !! Men får se hur de blir om de går o få ihop den iaf?!?! Cykla som den är nu när ena vevdelen bara lossnar o får stanna va 5 meter io skruva åt de hackar o höften gär så pnt med denna o de är värre en o cykla på 1ans växel!! Ni som känner mig vet att jag måste ha en cykel!! Gahh blir bara så trött... så trött på strul hela tiden!! O ja de finns möjlighet att låna cykel snällt MEN ja behöver min egna cykel där ja kan skruva fast barnsadel samt grejer för att kunna koppa på cykel kärran på den..
Till top