Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Lucia med bästa dagiset

Isabell Permalink0
Alltså världens sötaste tomte!
Idag har jag cyklat till jobbet.. cykla till Adrians lucia tog man han o cykla tillbaka till jobbet för att jobba 1 timme till o sen vidare o hämta Jonathan på fritids.. gahh Men Adrian har haft lucia på dagis. Så söt. Barnen sitter vid med föräldrarna o sjunger. Adrian sjung o skrattade sig igenom lucian .. alltid så glad godingen! Efter var de fika och jultomten kom! Barnen fick en större julkula som man kunde öppna och i låg de en tomte och en mini pixi bok så söt.. underbara personalen hade ordnat detta!! Allt så jag måste få säga att jätte dagis hittar ni inte med bättre personal! Så jäkla nöjd!! Som ni vet så hade vi planerat att sätta Adrian på dagis februari 2017.. MEN då det va babyboom o få dagisplatser fick vi ändra om och sökte istället in o h fick plats redan i oktober 2016! Alltså långt innan vi tänkt.. Adrian är nog de sista barnet vi skaffar.. och hade sett fram emot att få ha han hemma längre.. så var inte alls berörd på detta och han va juh min bebis ska ja nu lämna över en stor del av han till dagis!? Va väldigt svår period där. MEN vi fick plats på en underbar avdelning personalen är helt fantastisk. I början fick jag meddelanden o bilder ofta för att visa att han hade det bra och jag skulle känna mig trygg. fantastiska personal som gör allt för barnen ska ha de så bra och föräldrar ska känna sig trygga. Och ja jag kände och känner sådan trygghet med dem. Jag vet att barnen har det toppen bra där. 1 av personalen slutade tyvärr och då kom lite oro där om hur ska detta nu gå.. men de fanns 2 av dem andra toppen fröknarna kvar! O tänkte att men man kan juh inte lyckas få in emu en toppenfröken igen.. men det kommer gå bra MEN vet ni vad!! In kom det en ny personal..lika bra och trygg som dem andra!! Lika nöjd med henne som dem andra!! Jag är riktigt tacksam att han har den bästa personalen på bästa förskolan!! Tack för allt ni gö för och med r barnen..!! Vart vist mer skrivet en vad jag tänkte där men det är precis så vi känner och det är så det är:)) När jag kom hem idag super trött o har ont.. är inne i en tröööt period igen .. Å tänker ja att får sätta igång med att städa o så när barnen har lagt sig! MEN lycka är när man kommer in och det är rent och snyggt!! Det är nystädat!! Sådan jäkla lättnad och sådan lycka!! Älskade underbara karl!!!! Bästa sambon bästa pappan! Älskar dig Danne så så mycket!! På lördag ska vi fira julafton nr 1! Här hemma med Danne s pappa o Lena och hans syskon med respektive o barn! 23e firar vi julafton med mamma Micke Emelie Qendriam och Ida..Tommy Marie och James kan tyvärr ej komma men nått år får ni ta o komma ner;))! Och den 24e med Danne s mamma Peter Danne s syskon med barn o respektive o mormor Gerd! 3 julafton med så mysigt att få fira med alla! Det är inte själva datumet 24e som är viktigaste att fira utan att umgås och få se alla Barnens lycka!! Alla barnen ligger i sina sängar. Adrian sover sedan länge.. Jonathan lyssnar på ljudsaga o h somnar vilken sex som helst. Isabell ser tv o ska snart stänga av . Jag ska bädda ner mig i soffan,släpp, trycka i mig godis o Cola inte tänka på alla kg ja kommer gå upp över jul och slippa tänka på att städa ;) God jul alla♥️
Till top