Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Sista dagen 2017

Isabell Permalink0
Nyårsafton 2017! 2017 detta året då Isabell började 5an.. fyllde 11 år.. och hennes klass minskade massa och vårt en lugnare klass..hon började spela fotboll och hon har ridit hela året! Duktig på allt:) Jonathan började 2an och fyllde 8år! Lärde sig läsa bättre och är duktig med matten fast den kan vara svår;) Adrian fyllde 2 år .. slutade med napp pratar konstant massa är duktig på det:) han kan gå på toa men är inte blöjfri. Jag gick över halva året på sjukgymnast då ja bestämde mig för att få hjälp med smärtan men de hjälpte ingenti.. vårt på mer utredning på kroppen men fick inga mer svar.. gått hos höftkleniken för trot på operation ett helt år då detta sas 2014 att efter vi fått adrian.. men de vart kortison som gav mig svårigheter att gå under en tid o inte hjälpte, läkaren skulle höra av sig fickben tid dåbhan skulle ringa o se hur de vart men hörde aldrig av sig då.... står i kö för magnet röntken.. gick med smärta i en trasig tand.. efter tandläkare för nått år som paj en tand för mug som gav mig smärtir i ett år innan dem väl rotfylde den som annan tandläkare nu säger att den är inte snyggt gjort.. drog ut den andra onda tanden laga en tand med riktigt synliga tandhalsar fler 1000lappar som Ryckt o finns mer att fixa i munen:/ .. Detta är även ett år som jag insett att dem flesta "vänner" slutat höra av sig och jag har gett upp o orkar inte jaga dem utan dem hör väl av sig när dem känner för de.. Jag är lycklig med min familj! Haft en hel del ledigt både sommaren o h jul med karln och barnen och detta betyder allt!! Hår även detta år blivit faster!:) till en söt liten grabb!! Önskar och hoppas jag snart kan träffa han då dem bor i Norrland! 2017 har alltså kort men gått vårt ett bra år trots all smärta! 11år mellan danne och mig och dem bästa åren i mitt liv!!
Till top