Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

..

Isabell Permalink0
Denna vecka har vart lite extra dryg.. dels så är man dunderförkyld.. ja han juh ej vila upp mig på sjukskrivningen.. denna vecka har Danne vart sjuk.. o nån jä×la id×ot fick för sig att göra nått så sjukt idiotiskt... men kom ej så långt med detta.. säger bara vissa människor alltså!! Har vart även vart sjukpersonal på jobbet så jobbat extra i allt detta vilket resulterade i att jag är helt slut!! Dem försökte få mig att jobba fredagen oxå men delas så klarar jag inte hur mycket som helst det finns faktist ett stopp.. sen så hade jag redan lovat Jonathan att vara med och kolla på hans uppträdande på roliga timmen samt så var det fredagsdraget!! Tänk om folk nångång förstog allt man igentlugen gör istälket för det man inte gör! Men tack alla ni som stöttat denna vecka extra ni vet vilka ni är och jag kommer frånochmed nu göra som ni säger och som även läkaren säger!! Jag måste ta mig och mitt i första hand om ja ska klara mig!! Det är iaf ingen som tackar en sen.. Igår som sagt hade Jonathan roliga timmen va roligt att kolla på;) Adrian gick runt innan de började med att fjäska till sig av allas mellis mackor haha... Sen va de fredagsdraget.. lite mysigt att snacka med vuxna o fika medans barnen e i sinna grupper och denna gång var ja med i kyrkosalen efteråt och lyssna när dem sjöng och dansade! Anska roligt att se alla barnen endå så glada medans dem dansar runt.. nog för att inte kyrkan e min favo plats med det funkar iaf.. Idag hoppas vi på stor sool igen så vi kan njuta ute av denna o kanske gräva sanden om de går;)
Till top