Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Februari

Isabell Permalink0
Nu är fevruaru här o våren närmar sig! Jag har sjukgymnast inbokad på alla hjärtansdag o stänger på dagis den dagen, stänger även på min födelsedag! Men men sånt e livet haha Jag har juh en långre period lidit av extrem trötthet samt smärta, som gjort extremt ont har juh alltid ont men nu har de vart extremt .. jag har valt livet vilket jag inte täbker gräva ner mig MEN nu så måste ja tänka på mig ett tag.. så igår var de läkare o sjukskriving 1 vecka iaf... ja vill helst jobba men ibland tar de stopp o ja måste vila upp kroppen o tanka energi och ork!! Måste ringa ortopeden o prata om mina höften samt ställa mig i kö för operatin!! Jag vet hur operation går till o så typ o vet att de e låååång läkningsprocesse men jag vill mer veta hur lång tid innan man e rörlig? Oftast tror ja man e rörlig ganska så snabbt men måste prata lite o höra lite saker. De e iaf kö så tidigast i höst fick ja veta iaf! Smärtan syns inte för andra o kan förstå att de e svprt för dem att förstå men obland önskar man att man dem ska kyssna när man säger nått men men Nu ska ja iaf vila upp mig o inte massa måsten.... förutom de som rör barnen så klart!
Till top