Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Iskallt

Isabell Permalink0
Om jag inte sagt det förut så HATAR jag Dannes eftermiddagsveckor!! Gahh .. så endamt hemma.. nu förtiden är juh de aldrig nån här hemma längre.. förr var de fullt hus gämt?! Men folk har flyttat och har väl typ fullt upp ned sitt o de kan jag förstå men lite tråkigt när folk slutar höra av sig oxå men men de har ja oxå gjort nu känns som om man tröttnar tillsist om bara ena ska.. hade säkert underlättat för mig om ja hade haft körkort o tagit mig överallt men så är inte fallet o förstå att Danne kan inte sitta o köra överallt heller när han knappt känner människorna blir de kanske lite långtråkigt där. Har iaf turen att han o Jennys karl kommer bra överens o vi ses iaf enu (fast nu har de vart lute sjuktider ett tag) o nu ska vi se till att åka dit igen snart var ett tag sen vi åkte;) dem har iaf vart här endel men saknar juh Colin som alltid växt upp i min närhet!! Ne vort med alla sjukbakterier o fram med våren! På våren kanske de kommer ut lite fler barn o leker oxå så tomt när det bara är vi ute gämt:// Vilket gnäll det vart nu men ja saknar bara att ha lite folk runt om mig! Ska ja gnälla lite till så kan jag juh säga att ja var så nära att slänga cyckel jäkeln in i skogen eller ett hus idag gahhh... först var de punka på bakhjulet.. efter cyklat o punpat som en tok så köpte ja 2 nya slangar 1 att ha i reserv o tur va väl det! För igår aå upptäckte Danne att jag hade punka på framhjulet gahh lagade det igårkväll!! Börja cykla till jobbet idag fick fylla på luft i bakhjulet sen så hoppa kedjan o låste sig hela tiden gahhhhh... Alltid alltid nått... Det har varit iskallt ute de senaste dagarna från nästan vårväder till vinter men nu ska det bli varmare nästa veckabigen wohoo. Men kommer säkert bli kallt igen.. bakslag bakslag men iaf inte alltförlånge kvar till vårwn är här för att stanna.. Åå så skönt dr ska bli att bara klä barnet lätt o ut o leka .. dörrarna öppna o sol sol sol.. sen när solen e här kommer ja säkert säga gahh så varmt ja smälter mwn heldre de en denna kyla haha.. Nu ska ja mysa i soffan p det är bara 25 minuter kvar tills Älskling slutar jobba wohooo!! ADRIAN Har lärt sig säga wow haha så söt sätter på sig solglasögorna o säger wow. Haha
Han har börjat med fler ord ibte bara mamma pappa babblarna lampa o härma djur... han säger godis dricka och ketchup oxå haha så söt;) nått mer ord kan han säga o så härligt att inte bara höra mer mer mer mer hehe ;))❤
Till top