Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

När man

Isabell Permalink0
När man låmnar barn tar en kaffe hos mamma ,därefter förbi skolan när barnen har rast och efter detta så bestämmer sig för att idag ska ja vila upp kroppen! Man bäddar ner sig i sängen tar fram serie på mobileen trycker play... sen ringer de på dörren!!! Gahhh... mimer som ska fixa lite vilket vidrog att ja fick tömma en stor låda flytta lite möbler..... gahh sen måste ja ringa ortopedkliniken står i telekö för att sen få höra det finns inga mera lediga telefontider för dagen vad god ring imorgon gahhh!! Bäddar ner mig igen 30 min upp på toa så ringer de på dörren o mimer igen som ska hämta en låda... sen va de bara iväg o hämta barn! Inte alltid som man tänk sig! Men på måndag blir de nya försök! Imorgon e Adrian ledig o sen är de fredagsdraget som drar igång med barnen.. I helgen blir de rensning av tomterna! Åka till återbruket o kasta en masssssa skit! Här ska de tömmas! Eller Danne får åka;) mycket leksaker som e trasigt o så därute! Jonathan har börjat få läsläxa o man blir så stolt när man hör dem o dem börjar kunna läsa! Han har juh matte läxa oxå och han kan försöka med att vi ska svara åt han men när han sätter sig är han riktigt duktig på den! Isabells klass vet ja inte vad man ska säga om.. isabell är väldigt duktig men flera i klassen håller på med annat o kommer ingen vart vilket leder till att alla måste stoppas o vänta i dessa barn.. vilket tydligen ligger långt efter det dem birde! Så synd när alla ska drabbas!! Varför ska hon behöva alltis vänta in alla andra galen på detta.. varför ska hela klassen ligga längre bak en vad dem ska göra igentligen man blir juh orolig att gillsist kommer issa oxå tröttna på pluggande , o viljan att lära sig!! Men men imirgon är de fredag o Danne är föräldraledig:))) han går upp med barnen fixar dem sen går ja upp lämbar dem eller issa o jonathan lämnar jag i skolan o Adrian och jag går till öppna;) sen så tar Danne över barnen eller tar över o över ofta blir de att vi gör nått alla men ja kan vila om jag vill eller så;)) Så skönt när han tagit föräldralediga fredagar o vi kan dela lite mer på ansvaren hemma o barnen! O framför allt att alla är hemma tillsammans❤❤❤ Issa o jonathan får man inte ta så mycket bilder på långre så blir på Adrian;)
Till top