Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Ny vecka nya tag

Isabell Permalink0
Måndag och ny vecka. Vi börjar med att vila upp sig lite mera då det inte vart så mycket vila förra veckan. Ska försöka ringa ortopedkliniken oxå. Barnen ska ja hämta vid 14 tiden så får vi med oss Ida som också ska följa med och hämta:) jonathan berättade för mig imorse att Ida ska hänta oss och va glad över detta:) Igår skruvade vi upp Adrians stora säng! Han ska inte sova där enu men mer som myshörna och som han skulle kunna sova middag i ;)
Även en potta har vi köpt så han får prova lite !:) hittade en rolig potta som liknar och är som en mini toalett söt va?;)
Jag har börjat lyssna på ljudsaga på mobilen! Tänkte kan vara bra när man cyklar till jobbet, när man tar fe lungt när man städar och så vidare. Även om barnen vill höra saga så funkar detta bra om jag inte kan läsa just då eller om dem vill höra nån bok som vi inte har:)) jag andvänder nextory som man går prova 14 dagar vilket är bra så man kan prova innan man bestämmer sig om det är nått som komner att andvändas;) Gahh jag vet att det bara e februari men man får sådanna vårkännslor när snön e borta nästan helt och det torkar upp ute.. men nu är de vitt ute, det snöa igår få o då och nu snöar de en hel del:// men men bakslag kommer det alltid men nu är det inte allt för länge innan våren är här på riktigt!
Äntligrn har jag mitt runda vita vardagsrummsbord som jag velat haft lääänge och de taclvara syster Emelie som köpt ett annat;))) Ne nu upp ut sängen o ta lite kaffe!;)
Till top