Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Sjukskriven ?

Isabell Permalink0
Ja meningrn var att ja skulle vila upp kroppen och mig! Men telefon köer mimer och så sjuk Adrian och jag så vila på min sjukskrivning blev det juh inte! Hur mycket skit ska en människa orka och klara av? Är det meningen att jag alltid ska vara helt slut och mega smärta? Är de meningen att jag aldrig kommer ha en xhans att vila upp mig? Det känns som det... Alltid är det nått .. ne självklart blir barn sjuka men varför just nu när jag äntligen skulle få en chans att vila upp mig?!?!?! .. ringde och fick äbtligen en telefon tid på ortopedkliniken.. MEN Dem sa att jag måste ha en ny remiss så de gått snart 3 år sen jag var där! Jaha varför viste jag inte de innan då.. men man ska kunna skriva en egen på 1177 och skicka in därifrån!! Så logga in hittade fullde i allt och skulle skicka men gissa vad DET STRULA så de går ej att skicka in hittaf ingen stanns om hur man skuckar in. Men ringde o fick hjälp hur ja skulle föra men deb knappen finns ej så gick iaf inte gahhh seriöst ska de nån gång vända?? Ska de bli litte lättare nån gång???? Adrian kom hem från dagis med feber igår... men idag så ingen feber .. snorig o hosta men de är han o Jonathan typ från o till från hösten börjar tills våren är här!! Men han får vara hemma nog imorgon oxå tror jag så får vi hoppas han gå på torsdag då ska ja juh jobba igen! Men vi får försöka städa bort basiller o försöka vädra snabbt för de är iskallt ute;)
I Jag har tagit hem nextory så vi kan lyssna på sagaor. Jag lyssnar på en bok och isabell på en bok och Jonathan har fått höra kaninen som så gärna ville somna 2 kvällar nu o poff så somna han direkt typ när den börjat så den verkar funka;) dock så funka den ibte riktigt enu på Adrian;)
Alltså seriöst så söta saker! Adrian önskar sig;)
Har rensat lite för ett tag sen o la ut häromdagen lite små saker som jag iaf ly kas sålt super billigt dock men huvudsaken att lite mer försvan från huset;)
Mysa ner mig i soffan med min kopp the medans alla barnen sover
Till top