Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Söndag

Isabell Permalink0
Lördagen började med den vanliga lördagsstädningen. Väntade på att solen skulle komma men den ville ibte komma fram och det var kallt ute men jag o grabbarna gav oss ut för leka iaf. Lite mer en 1 o en halvtimme vart de i 2 llekpatker jonathan cyklade runt. . Sen var de hem o lunchdax o lunch vila gör Adrian o för första gången på länge kunde ja lägga mig o vila det car välbehövligt. När jag vaknade sov jonathan på soffan issa va med en kompis och danne lastade bilen med skräp efter vårab rensning på baksidan som han åkte med till tippen. . Vart en sväng o köpa lördagsgodis och sen hade vi besök av barnena farbror o kusiner. Han med en kaffe hos mamma oxå;) o middag där ida hade med en massa matlådor från skolan hon går hotell o resturang massa god mat var de! På fredag ska jag danne o adrian till hennes skola och äta lunch i deras resturang och kvällen blir de pizza på pizzerian som äntligen öppnat efter branden.. de va ett tag sen barnen fick pizza med camilla o barnen innan fredagsdraget så dem har längtat efter dem ska öppna;) Trode solen skulle komma idag men den verkar ej vilja komma idag heller gahhh men men ska ut en sväng iaf o leka cerkar som de e lite varmare idag o sandlådan e mer tinad haha
Till top