Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Sova

Isabell Permalink0
Ja dett känns som om man skulle behöva sova 1 månad för att komma ifatt.. först sjukskrivningen som ja inte kunde vila upp mig på.. sen vaknar Adrian ganska mycket helt plötsligt om nättetna varför ja de vet ja ej kanske för dessa 4 tänder som är på g upp!! Igår vaknade han kl 4 gahhhh man är inte männsika då men bara gå upp.. sen när ja väl lag mig så vaknadr han o somnade ej om från kl 3!!! Gahh nästan 1 dygn efter ja gick upp så fick ja sova.. huvudvärk som attans idag gahhh!! Känns som man behöver sova ifatt o så kroniska trötthetwn o smärtan på detta.. Tur att barnen e så underbara så man klarar att forsätta man får se de posetiva i det hela för att kunna forsätta framåt! Man får tänka de finns alltid dem som har det värre!! Idag har det vart iskallt 12 minus på morgonen men varmare öite senare o stor sool. Så vart promenad med Adrian o Jonathan med lek o till dollar.. härligt o lite lekparkahäng efter det. Sen fick vi besök av Jenny och Lexxi det var trevligt! Nu blir de fatmen o soffan o älskling ska få kamma ut mitt hår som jag ej klarat o orkat enu idag så trassel delux:// tur att han brukar kunna fixa det;) Ha en trevlig vecka o vi hoppas på mycket sool o att min cykel håller;) Lexxi❤
Till top