Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

. Skolan

Isabell Permalink0
Imorgon drar skolan igång efter långt liv. Barnen va på fritidds o på dagis idag redan då ja jobbar o danne oxå igen! Och frånochmed nästa vecka så så börjar ja jobba mina 70% så även måndagar ska ja jobba men fortfarande ledig fredag lördag söndag. O måndagar är 8-14 så inte så sent iaf:)) Idag är en sådan dag man känner ångest att knappt se barnen! Danne aom lämna imorse o ja hänta. Dem stog på kl 18 men som vanligt han ja tidigare vi va hemna kl 17.30! Men bara i med mat till barnen o iväg till ica o hem o batta dem! Igår hade ja iaf gjort stort lass med mat för att de även skulle räcka idag! O de va ja tacksam att ja hade gjort. Har massa som behövs rensa o städas här men just idag orkar ja inget!! Helt slut o är inbe i en riktig smärtsam period med kroppe så idag blir de inget jobb de får vara som de är hemma just nu iaf!! Ja har ÄBTLIGEN KÖPT REGÄLA VInTERsKOR TILL MIG så nu jåklar ska ja vara torr o varm om fötterna!! Så här står de om dem
Nu se lite tv o sen krypa ber i sängen ja fryser ihjäl!!
Till top