Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Snö o

Isabell Permalink0
Snö och minusgradet 25 minus var de igår på nogonen! O ca 17 när ja cykla hem iförrgår! De e kallt! Men så ljust o fibt med all snö! Igår strax efter 14 gick vi ut o lekte o byggde kojor o ruchbana i snöhögar! O efter det åkte jag iväg med isabell jonathan enelie o Qendrim till bjurhovda backen! Riktigt skojs vi car hemma ca 19 så några timnar ute vart de! Hrm o la mig i ett bad såg en film sen somnade jag! Vakna imorse och smärtan var /är som värst! Gick upp o betihop för att inte skrika!! Vart kritvit och skakade o bara kallsvettades så jäkla ont!! O nu tänker folk skyll dig själv för att du lekt med barnen!!! Ja kanske är det så!! Men jag har mina smärtot ovasett om ja ligger på soffan eller rör mug o ja de förvärras av många saker!! Men jag har valt att skaffa barn jag har valt att leva!! Jag har ingen lust att bara för att jag alltid hela mitt liv kommer få leva med kronisk trötthet och smärta så tänker jag ibte gräva ner mig!! Ska jag bara ligga o aldrig röra mig!!???!! Ska jag sluta leva?!?! NEJ JAG SKA LEVA! Jag biter ihop jag vill leva mitt liv med min familj! Hatar när folk hela tiden säger skyll dig själv du gjorde si och så!! Men när ska folk fatta?? Jag har lika ont när ja ligger jaja ondare får ja av att göra saker! Jag har valt livet!! Jag biter ihop men önskar att aldrig nån får uppleva den smärtan o trötthet jag o flera lever mer! Jag önskar mig ett hus!! Jag har aldrig kännt så stort behov av att jag skulle vilja ha ett hus!! Men nu nu är den kännslan stark!! JAG VILL HA ETT HUS!! dels så är de så jäkla dyrt att hyra inom mimer o överallt! Betalar pengar för en svinkall lägenhet som man får tejpa fönster o ventiler för att överwlva! O mimer säger bara nee de e varmt här hm is inomhus o is is kallt o inte vara ja utan många som har samma!! Ett hus betalar man åt sig sjäkv man gör som man vill med de osv.. gahh snälla gud ge oss på nått vis chansen till att köpa ett hus!! Nu drar skolan snart igång! På onsdag men barnen ska till fritids o dagis på tisdag då ja jobbar! O snart ska ja upp till mina 70 procent igen! Så då blir de 4 dagar i veckan istället för 3 men istället ska danne va föräkdra ledig alla fredagar denna måbad så underbart! Han har vabbat o vart ledig massa nu med alla barnen! Han är en fantastisk pappa!! Jag kan känna mug lugn när barnen är med honom!! Sen så hamnar hemmet kabske lite efter men de w barnen som är viktigast så vad gör de igentligen.. men ja håller på lär han med hushållet oxå och de går riktigt bra!!! Han är underbar och jag älskar han så otroligt mycket!! Minst lika mycket som för 10 år sen när vi träffades ne ugentlugen enu m
era!!❤❤❤❤
Till top