Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Borta bra men hemma bäst!

Isabell Permalink0
Nu har vi vart på våran semster!! 5 dagar i kolmården.. 2 dagar i själva djurparken 1dag i norrköping på nå vattenland.. och en dag i nån rolig lekpark med fobtän bad typ och så gick vi på stan där o kollade runt.super mysog och behövlig semester! Mysig stuga.. toppen plats för barnen men den är bra om man har saker inbokade.. de är ibte nått ställe som man kan gå till affär om man känner för det direkt då får man ta bil. Vi gick runt o kolla lite, men påtanke med mina höft och trasiga kropp är de inte ett ställe som man bara kan va på ..om man vill ut om man känner för de.. de e branta backar överallt och sådanna vägar kroppen paja regält.. så ont överallt:/ borta bra men hemma bäst.. Fösta dagen pajade bilen!! Den skakade fram och gick knappt att köra:// men fi k hjälp av nån liten verksta!! Och tråkig utgift mitt i semstern:// alltid nått med oss alltså:// När jag la mig slocknade jag direkt!! Några vakna vändor i natt men vaknade klockan 8 och kollade och såg Adrian låg nyvaken ox0.. ÅTTA liksom värsta sovmorgonen:)) Idag blir de att besöka colon Lexxi och Nova o så deras föräldrar så klart! Nu ska jag fixa för morgonen!!
Till top