Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Grattis!!

Isabell Permalink0
Grattis världens bästa prinsessa Isabell 11år igår!!! Galet 11 år redan!! Tack alla som kom!!! Vi fixa frukost på sängen(soffan vart de) kl 7 typ! Min sovmorgon som försvann:/ men de e hon värd;) sen höll man igång o h kom in efter kl 20:)) vädret oroade oss på morgonen då de ösregnade.. vi planera att vara ute på framsidan o ha pool bad o kalas!! Men strax efter 10 så kom soollen och de vart en super varm dag istället!! Gästera som fick komma när dem ville typ kom så de vart som 2 omgångara kalas! Väldigt lagom.. o alla fick då plats;) issa fick fina saker och hon va nöjd! En del pengar oxå aå nu vill hon till erikslund med mig efter att hon vart på summer camp! Ne hämta lite mer kaffe o börja dagen! 9
Till top