Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Norrköping

Isabell Permalink0
Söndag idag och vi ska åka till Norrköping! Som barnen längtat och väntat!! Skönt att komma iväg! Jag sover inge bra knappt nått allst borta men iaf skönt att komma bort! Imorgon och på tisdag blir det kolmårdn ska bli mysigt. Hoppas bara min höft håller:// nu har vänster sida vart den som strulat mäst!! De knastrar och värker. Onsdag eller torsdag ska vi åka till centralbadet som är ett litet äventyrsbadd! Hoppas på bra väder men som de cerkar nu ska de va heöt ok lite regn men för varmt är inte bra om man kolkar på djur då gömmer dem ssig bara!! I fredagsvart de en o annan "grogg" med syster Emme och ner på cityfestivalen! De va super trevligt Tack gör den kvällen!! Nu ska ja ta lite morgon kaffe!
Till top