Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Sommar

Isabell Permalink0
Somnarvädret verkar ha blivit bättre!! Men helt plötskigt mörkbar de på o regn kommer men sen komner sol igen! Men de gör inger! Solen värmer bra! Och vi är lediga tillsammans!❤ 2 hela veckor till har vi tillsammans! Sen så börjar danne jobba.. jag jobbar 4 dagar sen ledig 1 vecka till innan ja börjar igen!! Issa o jonathan ska tilll frtidids 4dagar sen lediga igen.. Adrian får följa med mig till jobbet 4dagar då hans dagis e flyttat tilll 1 annat susta vexkan där. O jag vill ej att han ska gå där efter 6 veckors ledigt med främmabde personal på främande ställe 4dagar för att va ledig yttligare 1 vecka efter detta! Igörrgår hjälpte jag Jossan men en stubbe som skulle bort.. o jäklar va man får lida av de.. så ont i händer o kropoen så igår va man paj o nere.. dock lute bättre idag! Jag sökte till förakollärare i igen!! Kan va bra att säkra sin framtid med den utbildni gen o den skulle höja min lön regäkt så även om ja ej vill plugga 3.5år så ger de mug mycket.. o dem flesta dagis kräver att man e förskollärare.. men så få pkatser de finns till utbildningen!! Hamna på enu sämre reservplats denna gång mot förra! 170!! Helt omöjligt att komma in!! Över 10 år har ja arbetat på förskola men att få utbildnibgeb får man inte de e omöjligt!! Tycker de borde finas snabb utbildning för dem som arbetat vissa år i förskola..... Ne nu ska ja ta tag i morgonen!!
Till top