Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Sommaren??

Isabell Permalink0
Vart tog sommaren vägen? Igår va sämre väder o nu på morgonen är de inte många grader.. de e iskallt ute o mulet .. sista semesterveckan tillsammans o de är redan onadag!! På måndag börjar vi jobba , danne förmuddag och jag ska börja med att öppna på jobbet! Vilket betyder att ja måste lämna issa o jonathan klockan 6!! Adrian ska juh med mig till jobbet den veckan.. veckan efter så har jag juh semester 1 vecka till;) sen startar skola vecka eftet o in i alla rutiner igen... Galet Jonathan börjar i 2an och isabell i 5an!!!! Gahh haha.. Ja sitter här o e så trött.. vart uppe sent o inte sovit nå vidare bra inatt.. o imorgon försvinner min sovmorgon!! Gahh.. har sjukgymnast tid!! O senare imorgon har jonathan läkarbesök pga av hans återkommande huvudvärk.. Ja har inte ens hunnit med rensning av hemmet trots massa veckor ledigt:/ Men men nån gång nån gång..
Till top