Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Midsommar och SEMESTER!!!

Isabell Permalink0
Igår gick jag av mitt sista jobbarpass med ingen sömb o panik att komma sent när man öppnar förskolan haha så stod på jobbet redan klockan 6 o började 6.30;) Men de gick bra o höll mig vaken hrla dagen.. men stupade i sängen när ja väl la mig sent;) vaknade inte ens av Adrian imorse när han o Danne gick upp;) MEN NU HAR JA SEMESTER!! Började dagen med Issas o min tradition på midsomnarafton med att fast vi sfuska vi tog cykeln runt o plocka blomnor till krans;) Adrian följde oxå med! Vi ska fira midsommar med Dannes mamma och Peter och Dannes bror med familj. Tänk 5 hela samanhängade 5 veckor framfär mug med Karl och barn helt kediga wohooo!!!! O en vecka till med barnen sen;) Om en vecka sitter vi i bilen påväg tilö norrköping för att komma hemifrån o gå på Kolmården p träffa delfiner;)) Nu ska ja ta o gå o gosa med Adrian o se om han vill sova en sväng innan vi ska iväg.. trevlig midsommar Alla
Till top