Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Sommarlov

Isabell Permalink0
Barnen har sommarlov o Danne semester!! Wohoo!!! Jag jobbar dock 4 dagar nästa vecka innan min semester börjar!! Jag har nu tröttnat en hel del på att aldrig veta vart man står och så längre.. jag orkar inte fundera mer.ta åt er ni som känner igen detta ni andra låt bli... jag hör av mig maassa o andra nån gång ibland.. hör av er om ni vill.. ni är välkommna o ringa när ni vill .. alla är välkommna när ni vill som alltid så klart! Och vill man att jag kommer ring gärna och hör av er och se om man har intrese att träffas.. att jag ska komma osv... Jag läger min energi just nu på mina barn och min karl!! Dem vet jag iaf vart jag har!! Blogg skriver jag då och då när jag känner för detta eller när jag har lust!! Mycket för min egendel då jag gillar att kolla tillbaka på minnen vad gjorde vi förut hur såg vintern ut hur va vädret osv.. läs om du vill eller låt bli.. Igår gick barnen sista dagen på fritids innan sommarlov och dem fick välja vad vi skulle göra! Dem valde att cykla till johannesberg eller som de nu heter mälarcamping!! Bada ville dem med de va iskallt!! Men issa o jonathan badade iaf.. Adrian dopoade fötterna men ville heldre leka istället.. älskar att göra små spontana utflyckter med barnen. Det är mysigt och vi får tid för varandra!! Annars är Isabell och Jonathan så stora så ofta är de kompiar som gäller före mamma och pappa haha.. Idag så skulle vi bege oaa ut på promenad för att få luft.. barnen valde vägen .först hamna vi på dollar för dem hade betämt att vi skulle äta glass! Därefter fortsatt vi och dem ville till löga för leka och doppa fötterna.. men de sluta med att dem badade haha. Vattnet va inte lika iskallt som johanneaberg igår iaf!! Efter löga promenera vi längst vattnet till stan och åt cheesburgare.. därefter vart de buss till ica innan vi gick hem. Med en snabb kaffe paus utanför mamma! Isabell ville att vi skulle gå hem från stan oxå men där sa jag nej haha lite ork i kroppen måate ja spara på o så jonathan orka inte riktigt de tror jag. 10 år och 8 månader typ med min älskling !han är fortfarande minst lika underbar! Han är den där killen som man drömt om men inte trode fanns!! Men seriöst han finns ° och han är min❤ ja de finns alltid nått negativt om alla och det negativa med han är väl telfonen hahaha men de kan jag leva med jag lovar! Annars är han snygg bästa omtänksammaste kramgoaste bästa pappa och sambo!! Älskar dig så otroligt mycket älskling!! Och nu har vi snart en massa ttid utan arbeten med varandra och barnen!!! Som jag har länktat!!
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
Till top