Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Helgen är här!!

Isabell Permalink0
Torsdag kväll och min helg börjar nu! Och Adrians oxå;) I tisdags va ja hos sjukgymnast .. lärr massage för ryggen men vet ej men lär va detta som startat nått knas i kroppen för vart så stel o kvällen mådde jag hemskt. Så illamående snurrig o svarntna för ögonen. Tack o lov att Isabell är så duktig och attman kan lita på hennr! Hon hjälpte till o så nattade hon Adrian! Kändes som ja skulle tuppa av närsom helst o Danne jobbade sent! Jag åkte inte till jobbet dagen efter för däsla att rasa ihop i skogen eller nått .. samt vila upp mig.. men idag jobbade jag yrseln förscan. Kroppen är hemsk men de är de oftast. Snö snö o mer snö har kommit de snöat flera dagar så amälter det så kommer det ny gahh VÅR KOM NU men ser lovande ut med redan till helgen med plusgrader ! O lite mer plus nästa vecka!! Wohoo länktar!!!!! Gah snart är de dax o bestämma sig för vissa val.. svårt att veta hur man ska göra innan man har svar på vissa saker... funkar det eller funkar det inte? Ja varför ska det va lätt när de kan va svårt.. Jaja snart sol o vår o sen somnar iaf! Semester för mig blir i juli. Då mitt jobb iaf är stängt! Hade jag valt semester hade jag nog iaf valt juli! Mitt i sommaren lixom💥👙 Ne se lite unga mammor nu! Så är karln snart hemma!
o
Till top