Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Mars

Isabell Permalink0
Mars är här o de e iskallt ute blåser men e mellan 0 grader till ca-5 men känns som is men snart snart e de vår! Min kropp orkar snart ej mer den rasar mer o mer o höger siida e paj helt:/ vet ej varför just denna sida men den sida nacken den armen den sida rygg dock börjar mer o mer av ryggen ta stryck:// den höft e värst o förra veckan small de i öåret sen världens ådevrock o ont:/ hur länge ska man klara srå upp? Men blir ej bättre av att bara gå o lägga mig heller!! Står iaf i kö eller anart till operation o förmodligen en viss förbättribg men annars får ja leva med detta! Gnäll o gnäll ja men nu klarar inte min kropp mycket mera!! Helgen kom mamma micke ida emme o Qendrim o firade mig yack för att ni kom o tusen tack för fina presenter!! Gjorde annorlunda tårtor mot vad ja brukar men vart lyckat!! Semesterlappar börjar skickas ut gahh sommar!!! Juli har vi stäbgt på jobbet så då e ja ledig men blir juh en del sparade dagar då de blir 16 dagar för mig som jag tar ut;) bara hoppas på att Danne får semester samtidigt som mig!!
Till top