Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Varmt snö varmt regn

Isabell Permalink0
Förra veckan jobba jag heltid o hela veckan.. helt slut. Torsdagen så va enda tidiga dagen jobbade 6.30 till 13.30 o då lämna ja barn till kl 6 först på dagis o fritids .. hämta jonathan o han haltar frågar om han gjort illa sig o han säger han gar rammlat över foten.. försöker sätta på han skon o han skriker så tar av strumpan o kollar o ser att han är super svullen... ingen säger nått!! Jag gick o fråga dem hur illa han igebtligen rammla idag dem svara med att ne så farligt va de väl ej jag visade foten o sa att han är juh jätte svullen!! Så vart o åka till jour akuten o kolla den.. en regäl stuking visade de sig vara tack o lov att de ibte va brytet iaf!!! Men hemma strax efter 18 helt slut. O Jonathan ville inte riktigt till skolan dagen efter o skulle få vila foten så sjusa han i cykelkärran till mitt jobb med ipaden så hämtade honom när han slutade jobva.. sen sluta ja strax efter 17 o va super stressad vi skulle till fredagsdraget! Komner yt såklart PUNKA PÅ CYKELN GAHHH!! så stressa sönder mig hämta issa o iväg till fredagsdraget o hemma igen 20.30 gahh.. Lite extra betalt tänkte jag av att jobba över mina tider hela veckan! ELLER INTE för nu är jag hemma o vabbar med Adrian som har feber igen!!! Tänk om man kunde hålla sjuka barn hemma tills dem är friska! Jonathan o issa va knappt sjuka allst TACK O LOV men Adrian har vart sjuk nu nästan varje vecka!! Plutten❤❤ hpppas de går över snabbt!! På fredag har han bvc tid o hoppas han kan gå på de för tror de e vaccin mot mässling d0 som han ej har fått enu, man tänker lite när de nu går mässli g gahh.. Våren är nära nära.. blir varmt så när man vaknar snöar de eller vot på marken gahh haha så färsvinner de på eftermiddagen! Så kommer de nytt till nästa morgon... men helgen o nästa vecka är de lovat 12 plus wohoooo Nu ska ja försöka engång till att sätta mig i soffan o joppas Adrian sover resten av kväll o natten!
Till top