Min Familj & Jag

mys lek bus med min famil 👩‍❤️‍💋‍👨👱‍♀️2006👱‍♂️2009👱‍♂️2015 En blogg från verkliga livet 😁

Jobba

Isabell Permalink0
Lördag idag o Ch ja ska jobba!!! 9.30-13 .Tack o lov så händer det 1 max 2 gånger per år.. men de är gårdstädning på mitt dagisjobb! Så föräldrar komner med barnen o städar och grillar! Adrian får följa med.. Jonathan vill inte och Isabell vet ej om hon vill eller inte enu! Få se vad hon vestämner dig för.. adrian vaknade såklart kl 6 gahh va bara önskedröm att han skulle sova tills klockan skulle ringa 7.30!! Issa kom upp nu kl 7 o jonathan sover enu! Men dem va ute till nästan 20.30 igår;) jonathan på baksidan på studsmattan med en ko.pis o isabell på framsidan med 2 kompisar@ Ja ficade framsidan igår, jag bar dit utesoffan från framsidan o danne köpte "partytält med en vägg" så nu är de mysogt där ja satt ute till strax efter 20 o käka popcorn o läste runt på olikas bloggar! Taket är bra för de blir så j*kla varmt där.. o i köket oxå går ej o cara där så fort solen kommer då måste vika persenierna o då känner ja mig instängd! Så nu lite tak o skugga blir perfekt!! Plus att då kan man sitta där även när de regnar;) barnen gillade förut när vi hade att sitta under o kolla o lyssna på åskan!
Trevlig helg!
Till top